A 17ª Automechanika Shanghai (Esposizione di Shenzhen)

A 17ª Automechanika Shanghai (Esposizione di Shenzhen)

A 17ª Automechanika Shanghai (Esposizione di Shenzhen)

U 17u Automechanika Shanghai hà iniziatu ufficialmente u 15 di ferraghju 2023 à u Centru Internaziunale di Cunvenzione è Esposizione di Shenzhen (Baoan New Hall).Automechanika Shanghai hè a seconda più grande manifestazione di marca di pezzi d'auto in u mondu, a seconda più grande mostra di marca di pezzi d'auto in u mondu dopu a mostra di i genitori in Francoforte, Germania.Una piattaforma impurtante per u sviluppu di u cummerciu.Stu avvenimentu longu aspittatu di l'industria di l'auto hà attrattu una volta l'attenzione di l'industria.A mostra di quattru ghjorni abbraccia u tema di "Tecnulugia• Innuvazione•Trend", si cuncentra in sette settori industriali maiò, coopera cù quattru spazii di mostra tematichi è una varietà di attività simultanee, è si concentra cumplettamente in R&D è fabricazione, struttura di supply chain è cambiamenti. in u mercatu di i cunsumatori, cultivà profondamente l'innuvazione è u sviluppu di l'industria automobilistica, fucalizza nantu à i prublemi di frontiera di l'industria è e tendenze di sviluppu crescente di cunnessione di rete intelligente è veiculi d'energia novi, è furnisce un novu ligame per l'interazzione è a cumunicazione di a catena di fornitura di l'automobile. in casa è à l'esteru.

nutizie
nutizie

nutizieQuesta mostra presenta l'aspettattivi è u microcosmu di l'industria automobilistica glubale cù punti salienti diversificati, è accoglie a prima riunione di mostra offline di parechji insiders di l'industria domestica è straniera dapoi a mostra 2020.A causa di a migliione di a situazione epidemica domestica quist'annu, u numeru di i visitori di sta mostra hè aumentatu da 33% paragunatu à a precedente in 2020. Cù l'apertura graduale di i scambii di cummerciale, hà ancu prumuvutu è stimulatu novu momentum in u 2020. mercatu di l'auto.

Automechanika Shanghai, chì hè stata posposta è riavviata cù successu quist'annu, hà dimustratu a vigorosa vitalità di u mercatu di l'auto cinese.Parechje cumpagnie è marche principali in casa è in l'esteru si sò riuniti in Shenzhen per dimustrà a vigorosa vitalità industriale.
Durante a mostra speciale di Shenzhen di questu annu, Hebang Fiber hà urganizatu l'impiegati per visità a mostra, capiscenu a tendenza di l'industria, amparà l'industria avanzata, è hà ancu fattu parechji amici in casa è in l'esteru.Basatu annantu à u principiu di u sviluppu è l'innuvazione, Hebang mantene u ritmu di u sviluppu di l'industria, è pensa à participà più in u futuru cum'è espositore, cù l'aiutu di i vantaghji di l'industria, per sfruttà più opportunità di cummerciale è andà in u mondu.

nutizie
nutizie
nutizie
nutizie

Tempu di Postu: Mar-07-2023